Tre filxhanë çaj për shtypje më të ulët
Lajme të mira për ata njerëz që preferojnë të pinë çaj për çdo ditë - pirja e kësaj pijeje mundet ta ulë shtypjen e gjakut. Studiuesit nga universiteti i Australisë Perëndimore kanë zbuluar se pirja e tre filxhanëve me çaj të zi në ditë ul shtypjen sistolike dhe diastolike të gjakut. Ai çaj është i pasur me polifenol, antioksidues i cili e ndalon rritjen e qelizave kancerogjene. Edhe një studim në Harvard ka zbuluar që kjo pije e forcon sistemin e imunitetit, ndërsa tani shkencëtarët pohojnë që e mban edhe zemrën të shëndetshme. Matja e shtypjes së gjakut përbëhet nga dy numra. I pari është ai sistolik dhe shënon shtypjen e gjakut gjatë të rrahurave të zemrës, në fakt tkurrja e cila e furnizon organizmin me gjak. Numri i dytë shënon atë diastolik dhe mat sasinë e shtypjes midis të rrahurave, në fakt, kur zemra është duke pushuar.
- Kur bien maskat
- Gjenet, të cilat shkaktojnë kancerin e mëlçisë
- Dafina vazhdon të luajë me flokët e saj
- Elvisi pas BB5 gati biznesi i ri
- Rovena Domi një mis që të djegë
- Dashurinë e vërtetë mund ta gjeni, pa marrë parasysh moshën
- Kur bien maskat
- Jogurti e forcon pjellorinë dhe vetëbesimin
- Mendoni pozitivisht, jetoni më gjatë!
- Disa këshilla për një bark të rrafshët
- Revolucioni plastik
- Kur bien maskat
- A vuani nga kokëdhembjet seksuale?
- Pesë ushqimet nga të cilat plakemi më shumë
- Vitaminat B1 dhe B2 zbutin PMS-në
- Ndihmojini fëmijët të ballafaqohen me zemërimin
- Prishtinasi e bën të qajë Gertën
- Dafina çdo sekondë me Ledrin
- Flori flet me ironi për kundërshtarët
- Kur gabojnë femrat teksa vënë grimin!




ad_d.jpg)


Komente