Dieta e duhur parandalon kancerin
Kolorado, 11 mars – Kanceri i gjirit tek femrat mund të parandalohet nëse ato zbatojnë dietën e duhur ushqimore. Lajmi bëhet i ditur nga një studim i fundit i kryer prej Universitetit të Kolorados në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, sipas të cilit, ushqimi i cili është i pasur me perime, pemë dhe sojë mund të ulë rrezikun për prekje nga kanceri i gjirit, deri në një nivel prej 30 %. American Journal of Clinical Nutrition ka shtuar se të dhënat e mëhershme për lidhjen mes ushqimit dhe kancerit të gjirit kishin qenë të paqëndrueshme, por këto studime shtesë kanë pohuar një gjë të tillë.
Hulumtimi i ri ka treguar edhe se konsumimi më i shpeshtë i mishit dhe yndyrave të ngopura lidhet me një rritje të lehtë të rrezikut nga prekja me këtë formë të kancerit.
- 02.05.2010 - 17:30
- Hetohet Agjencia e Veterinës, u keqpërdorën fondet
- Dieta e re me rrush: humbni 3 kg për 7 ditë
- Ushqimet që shkrijnë dhjamërat
- Rregullat e reja për humbje në peshë
- Dieta e vërtetë e Klinikës ?Mayo?
- Dobësohuni shpejt dhe sigurt me dietën mediterane
- Dieta anabolike
- Tri mollë në ditë
- Humbni disa kile pa mbajtur dietë
- Ndotja e ajrit shkurton jetën e njeriut për nëntë vjet
- Kafeja ul rrezikun nga ritmi kardiak
- Perimet e ngrira më të shëndetshme
- Dieta e duhur parandalon kancerin




ad_d.jpg)


Komente