Jeni ndjerë të etur pasi keni bërë vaksinën e Covid? Zbuloni pse ndodh

  • G.G /
  • 07 dhjetor 2021 - 10:11
Jeni ndjerë të etur pasi keni bërë vaksinën e Covid? Zbuloni pse ndodh

A jeni ndjerë orët e para pasi keni marrë dozën përforcuese të COVID-19 sikur nuk ju mjafton gjithë uji që pini? Nuk jeni vetëm ju: Interneti është plot me histori nga njerëz që thonë dhe dozat e tyre fillestare dhe ato përforcuese, në disa raste – i lanë ata të ndjenin etje.

Ja çfarë duhet të dini për këtë:

Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, efektet anësore më të zakonshme të vaksinës COVID janë dhimbja, skuqja ose ënjtja në vendin ku u injektua, si dhe lodhja e mundshme, dhimbja e kokës, dhimbja e muskujve, ethet e dridhura dhe vjellja. Kjo përfshin edhe doza përforcuese.

Vlen të përmendet se shumë ekspertë hezitojnë t’i quajnë ato përgjigje të buta deri në mesatare “efekte anësore”. Në të vërtetë, ato janë thjesht “simptoma të pritshme kur sistemi ynë imunitar po rritet dhe po bën punën e tij,” shpjegoi Natasha Bhuyan, një mjeke në praktikën e kujdesit parësor One Medical. (Kjo është në kontrast me efektet anësore serioze, por të rralla që mund të ndodhin.)

Bhuyan tha se ajo nuk ka pasur asnjë pacient që ka përjetuar etje pas injektimit të tyre. Megjithatë, kjo nuk do të thotë se nuk po ndodh. Miliona njerëz janë vaksinuar kundër COVID-19 gjatë vitit të kaluar dhe ka pasur shumë tregime rreth efekteve anësore të pa konfirmuara ende, apo edhe të eksploruara në studime – disa shumë më të besueshme se të tjerat. Kjo përfshin gjithçka, nga dëshirat për ushqim deri tek ndryshimet menstruale. Dhe po, etja.

“Njerëzit kanë simptoma të ndryshme kur imunizohen, por kam dëgjuar për njerëz që ndjejnë pak etje. Ky nuk është një zbulim i pazakontë”, tha LaTasha Perkins, një mjek i familjes në Uashington, D.C.

Ka disa arsye pse dikush mund të ndihet i etur pas dozës. Njëra janë thjesht nervat.

“Nëse dikush është nervoz për vaksinën, kjo mund të shkaktojë tharje të gojës, pasi ankthi lidhet me gojën e thatë”, tha Bhuyan.

Pastaj ekziston një mundësi vërtet e dukshme, tha Bhuyan: që njerëzit që ishin tashmë të dehidratuar mund të ndjehen veçanërisht të etur pasi të marrin një dozë. Ata thjesht mund ta vërejnë atë më shumë sepse po i kushtojnë më shumë vëmendje mënyrës se si ndihen në përgjithësi. Por shpjegime të tjera fiziologjike janë gjithashtu të mundshme. Së pari, zhvillimi i etheve mund të kontribuojë në dehidrim. Kjo nuk është specifike për vaksinat e COVID; ky rrezik është gjithmonë aty pasi trupi juaj humbet kripën dhe lëngjet.

Ju gjithashtu mund të ndiheni të etur thjesht sepse sistemi juaj imunitar po punon shumë.

“Çdo njeri është rreth 70% ujë, dhe shumë prej tij është në enët e gjakut tuaj. Kur trupi juaj ka një përgjigje imune, ai kërkon shumë nga bajamet, adenoidet dhe qelizat e bardha të gjakut”, shpjegoi Perkins. 

(Kosova Sot Online)